Reacties
Reacties 151 - 200 van 306
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lammert | Even nog over de vorige, de vraag over 'pelgrims':… | 24 aug. '18 |
| Lilian | Dank!!Leuk om te lezen! 😀 | 24 aug. '18 |
| Marjo | Je bent jezelf. Een top wijf | 24 aug. '18 |
| Lilian | Lieve Bengeltje. Jouw reacties doen me zo goed!! Dank! | 24 aug. '18 |
| Lilian | Lammert, ben nu in Turenne, weer een mooi pelgrimsstadje,… | 24 aug. '18 |
| Lilian | Ja, Marjo, 5km klimmen is in de koelte van zo nu en… | 24 aug. '18 |
| Lilian | Lammert, ik ben nu in weer zo’n mooi pelgrimsstadje,… | 24 aug. '18 |
| Engel | Lieve Lil, wat kun jij ongelooflijk doorzetten, enorm… | 24 aug. '18 |
| Marjo | Soms kan regen erg vrrfrissend zijn. Geniet ervan | 24 aug. '18 |
| Lammert | Ga je richting Brive? | 24 aug. '18 |
| Lilian | Ja, ik ga genieten van de motregen. Doet minder pijn… | 24 aug. '18 |
| Renee | Geniet van de motregen | 24 aug. '18 |
| Renee | Fijn, dat je het zwaarste. erop zathet was me wel… | 24 aug. '18 |
| Lammert | Lekker zacht voor je huid. Fijne reis! | 24 aug. '18 |
| Lilian | Marc, ik rijd de ‘langs oude wegen en pelgrimssteden’… | 24 aug. '18 |
| Lilian | Nu weet ik ook waarom ik een blog schrijf, ik ben… | 24 aug. '18 |
| Jannet | Tè erg dit, zo eng,en dapper, en verschrikkelijk.… | 24 aug. '18 |
| Marc | Hoi Lilian, klinkt wel super heftig! Welke route ben… | 24 aug. '18 |
| Andre en Martella | Je hebt die roze valhelm al , nu nog een roze bril… | 23 aug. '18 |
| Lammert Huizenga | Stoer ,een off-day, maar aan het eind : een kamer… | 23 aug. '18 |
| Hans | Off-day? Klinkt meer als jouw moment-of-glory. Wat… | 23 aug. '18 |
| Iris Emma | De Heiland kijkt en leest mee. Boeten zul je, afvallige… | 23 aug. '18 |
| Lilian | Piet, ik weet het. Van de ene pelgrimsroute naar de… | 23 aug. '18 |
| Lilian | Tja, Lammert, dat is lief aangeboden. Als ik het goed… | 23 aug. '18 |
| Pedro | Waarschijnlijk moet dit dan de alternatieve pelgrimstocht… | 23 aug. '18 |
| Lammert | Lijkt de Tour de France wel! Helaas ben ik te ver… | 23 aug. '18 |
| Lilian | O, Jur, ik heb me er misschien wat te makkelijk van… | 23 aug. '18 |
| Jurriën | Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in het… | 23 aug. '18 |
| Jannet | Jemig wat een avontuur weer. En Ja een tap biertje… | 22 aug. '18 |
| Lilian | Ja, ik zal het huis markeren: toeristische attractie!!! | 22 aug. '18 |
| Lammert | Er zijn dus toch echt onaardige Fransen …. Gelukkig… | 22 aug. '18 |
| Lilian | Dank je, Alfred. Maar jij hebt natuurlijk ook hele… | 22 aug. '18 |
| Alfred | Het lijkt me heerlijk om zo in je eentje te fietsen.… | 22 aug. '18 |
| Andre en Martella | Ik begin steeds meer bewondering voor jou te krijgen… | 21 aug. '18 |
| Lilian | Een pression is een tapbiertje. Is een ‘demi’… | 21 aug. '18 |
| Lammert | Zware tocht, mijn complimenten. Is een ‘pression’… | 21 aug. '18 |
| Lilian | Hahaha, Jeffers!!!! | 21 aug. '18 |
| Jeffers | Blij dat Maps.me je waardeloos informeerde, want was… | 21 aug. '18 |
| Roswitha | Ha Lil, dat was even spannend met die post maar godzijdank… | 21 aug. '18 |
| Iris Emma | Zo blij dat je boekjes aangekomen zijn. Teppeffe geduurd,… | 20 aug. '18 |
| Jannet | Oeee klink fantastisch al die geuren en stille plekken… | 20 aug. '18 |
| Marjo | Meid wat een leuke afwissellende trip heb je. Knap… | 20 aug. '18 |
| Engel | Ha Lil, ...wat is er aan de hand????? ... we missen… | 20 aug. '18 |
| Lilian | Ha Wil, dacht eerst....’tering ervaring’???, maar… | 14 aug. '18 |
| Wil Hendricks | Hallo Lillian, Die terin ervaring kunnen we delen… | 14 aug. '18 |
| Jannet | jakkes die man, goed op je instinct gereageerd! | 14 aug. '18 |
| Flip van Duijn | En ik herinner mij nog levendig toen ik AD 1423 de… | 14 aug. '18 |
| Flip van Duijn | en waar zit dan dat kraantje voor de frisdranken? | 14 aug. '18 |
| Lammert Huizenga | Een dag fietsen lijkt wel ontspannender dan treinen… | 14 aug. '18 |
| Jeffers | Mooie kleur ketting? Ik moet je trouwens van LinkedIn… | 14 aug. '18 |

- Erik: Stoer en boeiend, hartelijk…
- Andre en Martella: Wij hebben er zeer genoten…
- Fred & sandra: Hey Lilian. Erg leuk om je…
- Iris: Was heel erg leuk om met…
- Iris Emma: Heel leuk om Je zo te kunnen…
Alle reacties »