Even luxe

4 augustus 2018 - Méru, Frankrijk

Het was een pittige klimdag. een aantal keren wat kilometers klimmen van 4% tot 7%. Beetje heet ook. Maar ga toch echt niet stoppen tussen 11 en 3 of zo. Dus maar doorzetten. Zingen, dat doe ik dan alweer. zoals:’un kilomètre à pied, ca use ca use.....’ of zoiets...Ken ik uit 1964...Of: ‘1, 2, 3, 4, enz enz’, ken ik van de avondvierdaagse. Cadans vinden, dus. Heb tegenwoordig ook weer zo’n doekje onder m’n helm, dat vangt het zweet op. Want zweet in mijn ogen DOET PIJN!!

Nog twee van dit soort klimdagen, daarna beetje rust. Soms vergeet ik geloof ik dat ik een dame op leeftijd ben..

Had ik net twee fietsvrienden gevonden, moesten ze terug ivm een dochter. Is wel gezellig, een beetje aanspraak in de avond. Overdag niet, dan ga ik graag mijn eigen gang.

Groetjes, liefs,

Lilian

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lilian:
    4 augustus 2018
    O ja, oeps, vergeet ik weer wat in mijn enthousiasme: de luxe is een nacht in een echte B&B!! Zo heerlijk!!!
  2. Lammert:
    4 augustus 2018
    Misschien is het wel wijs om een siësta te houden als het echt warm is.
    Ik fiets niet, maar doe het wel. Gisteren bij het opzetten van onze tent, ben ik rond 12.00 gestopt en dat vond ik, vooral achteraf, best verstandig van mezelf …
    Maar, u bent u en oud en wijs genoeg, zoals ons moeder zaliger placht te zeggen.
  3. Piet Dinghs:
    4 augustus 2018
    Wist niet dat je zo goed was in Franse chansons...., waar heb je dat geleerd? Soeur Sourire al gedaan? Of Jacques Brel's "Ne me quitte pas" wanneer je een helling voor je hebt van 10% of door storm en hagel moet... En ja Lilian... je bent de 40 gepasseerd, dus af en toe 'n beetje moe of stram in de benen, hoort er helemaal bij. Hals- und Beinbruch!
  4. Jeffrey:
    Goed bezig! Leuk te lezuh. Groetjes Jeff
  5. Lammert Huizenga:
    En zondag een rustdag?
    Denk aan : zes dagen zult gij arbeiden en de zevende rusten
  6. Engel:
    5 augustus 2018
    Ha Lil, genieten. Wat is dat? Twee dagen klimmen, dat is mijn doel! Of kijken wat heb ik vandaag in de benen.
    Op zaterdag fiets ik vaak naar de Biologischemarkt in Frederiksooord, pakweg 12 kilometer. Gisteren had ik het niet echt in de benen maar ging toch heen en weer. Het ging niet lekker, moeilijk. ‘S Avonds in bed had ik vrezelijke onrustige benen en vanochtend pijn in mijn kont en benen. Ik had te veel van mijn lijf op leeftijd gevergd, niet meer doen Engel! Of dat lukt weet ik niet omdat doorzetten nu eenmaal in mijn systeem zit. Hoe zit dat bij jou Lillebil? Mag je toegeven een dag eerder te stoppen voor een heerlijk lux B&B onderkomen of toch stug door fietsen zoals geplanned?
  7. Lilian:
    5 augustus 2018
    Lieve Bengel, reactie op jouw vraag of ik op het moment zelf kan beslissen (dat zijn natuurlijk gewoon mijn eigen woorden) Ja, dat lukt me. Daarom zijn dit soort trippen zo fijn. Heel erg op je zelf aangewezen zijn en dat leren kunnen...