Welkom op mijn reisblog!

18 juli 2018

1. Reislogger:
    18 juli 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Engel:
    28 juli 2018
    Dat is super leuk! Dan kan ik je eindelijk in de gaten houden wat je allemaal uitspookt tijdens je fietsreizen.
  3. Gerda:
    Leuk!!! Ik ga je volgen! Kus Gerda
  4. Flip van Duijn:
    28 juli 2018
    Ongelofelijk! Wat er tegenwoordig allemaal kan met dat…eh…draadje…nee die wolk…eh ik bedoel eigenlijk dat wereldwijde dinges dat je met elkaar verbonden blijft zelfs als je op de fiets naar Santiago de Compostella aan het rijden bent of zoals Tijmn en ik met een automobiel door Frankrijk aan het raggen zijn op weg naar ons vakantie adres: le Rouret alwaar ik drie ( 3!) huizen heb) maar waar we nog niet in kunnen omdat alle drie ( alle 3!) nog verhuurd zijn. Maar… vanaf morgenavond kunnen we er in. We zijn nu in een hotelletje in Valence. En nu ga ik eerst in bad. Groeten van Flip
  5. Andre en Martella:
    28 juli 2018
    Hoi Lilian , wat leuk dat ook je Belgische vrienden je mogen volgen op je blog !!!! We zullen met plezier er naar uit kijken om je verhalen en foto's van je fietsreis te kunnen volgen . Doe maar rustig aan , nu je op pensioen bent . Proficiat en geniet er maar met volle teugen van , je hebt het verdient . Als je reisroute bij ons in de buurt passeert , dan ben je van harte welkom en kan je bij weer blijven overnachten . Dat zouden wij wel leuk vinden ! Tot hoors , Martella en Dré
  6. Lilian:
    29 juli 2018
    Wat ik me nou afvraag van dit geblog en de reacties en mijn reacties op die reacties is: ziet iedereen elke reactie??
  7. Lammert Huizenga:
    30 juli 2018