De stempels

30 juli 2018 - Lier, België

O ja, de stempels.

Als ik aan kan tonen (dus mbv de stempels) dat ik minstens 200 km gefietst heb (of 100 km gelopen) bij de plek waar ik onderdak vraag (refuge, abdij, gîte) dan kan ik daar tegen zeer beperkt tarief terecht. Ik wilde aantonen dat ik in Breda begonnen ben. En nu ik dan zo’n stempel heb vind ik het eigenlijk heel leuk.

Verder stuur ik tent e.d. terug in het zuiden van Frankrijk.

1. Lammert:
    30 juli 2018
    Aha, voor de korting, niet omdat je een soort Elfstedentocht aan het doen bent. Dank je voor je antwoord
  2. Lammert Huizenga:
    30 juli 2018
    mmmmmm,ziet er heerlijk uit.
    mooie omgeving ook!
  3. Flip van Duijn:
    30 juli 2018
    Stempels???? Mmmm…Dat klinkt erg Noord Korea achtig. En bij wie moet je zo'n stempel halen, dan? ( erg Rotterdamse zin). Bij een pater-jezuiet? En hoe weet die pater-jezuiet dan dat jij minstens 200Km hebt gefietst? Of staan er om de honderd meter andere paters-jezuieten dat te controleren? Met hun i-phones. Je zou ook de hele tocht in een Ford Transit bussie kunnen afleggen, met die fiets achterin en dan een stempel halen bij iedere 200 Km. Of is dat onzin? O wat een intrigerende vragen allemaal!
  4. Flip van Duijn:
    30 juli 2018
    En Lilian, je moet wel je afgelegde route op je kaart bijhouden, hoor! Nu staat er dat je 0 kilometer hebt afgelegd. Zo wordt het nooit iets met die kortingen en die stempels…