Motregen!!!

24 augustus 2018 - Martel, Frankrijk

Oooooh, heerlijk, motregen en 21 graden!!!!!! Want de dagen hiervoor was het ook zó warm! Gisteren tot 42 graden. Ik ga zo, misschien zelfs met jekkie aan, weer op stap. Voorlopig, volgens mij, de laatste pittige dag. En zeker niet zo erg als gisteren!! De roze bril is weer op!

1. Lammert:
    24 augustus 2018
    Lekker zacht voor je huid. Fijne reis!
  2. Renee:
    24 augustus 2018
    Fijn, dat je het zwaarste. erop zathet was me wel even torsen
  3. Renee:
    Geniet van de motregen
  4. Lilian:
    24 augustus 2018
    Ja, ik ga genieten van de motregen. Doet minder pijn in de ogen dan zweet
  5. Lammert:
    Ga je richting Brive?
  6. Marjo:
    24 augustus 2018
    Soms kan regen erg vrrfrissend zijn.
    Geniet ervan
  7. Engel:
    24 augustus 2018
    Lieve Lil, wat kun jij ongelooflijk doorzetten, enorm afzien, doorfietsen, nieuwe inzichten krijgen, je echte levensvragen stellen en vervolgens afvragen, waarom?!! Maar bovenal fantastische verhalen daarover kan schrijven. Je mag nog lang niet naar huis, ben je nou helemaal!! Doorzetten, afzien, fietsen en je mag pas thuiskomen als je ‘verlicht’ bent. Want wat is een dag zonder jouw verhalen!
    In mijn paradijs in De Hoeve kom ik niet verder dan grasmaaien, buiten koffie drinken, de kantjes er af lopen en knippen en me zo nu en dan terugtrekken in mijn mancave. ‘S Ochtends bij het ontbijten kijk ik of Lil er al is en lees ik Heleen lekker jouw verhalen voor en dat maakt het langzaam beginnen van de nieuwe dag compleet, dank je wel lieve Lil!
  8. Lilian:
    24 augustus 2018
    Lammert, ik ben nu in weer zo’n mooi pelgrimsstadje, dat moet gezegd, en nog 16 km verwijderd van Brive....
  9. Lilian:
    24 augustus 2018
    Ja, Marjo, 5km klimmen is in de koelte van zo nu en dan een buitje, helemaal niet zo erg
  10. Lilian:
    24 augustus 2018
    Lammert, ben nu in Turenne, weer een mooi pelgrimsstadje, dat moet gezegd en vandaag kan ik er van genieten. Nog 16 km (waaronder 2 flinke klimmen: 2km 8% en 1 km 7%, de andere klimmen schijnen niks voor te stellen) en ik ben in Brive. Daar gauw doorheen!!
  11. Lilian:
    24 augustus 2018
    Lieve Bengeltje. Jouw reacties doen me zo goed!! Dank!
  12. Dia:
    26 augustus 2018
    Eindelijk kan ik ook de berichten van mijn zus lezen. Nu ga ik dus terug in de tijd.